לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    עורכי דין פליליים במרכז

    במידה והואשמתם בפלילים, אתם זכאים לקבלת ייצוג מטעם המדינה כחלק מהזכויות המגיעות לכם כחשודים. עם זאת, בחירה בעורך דין פלילי מטעמכם היא עדיפה ואף חיונית, במיוחד במקרים בהם העונש הצפוי עלול להיות כבד. תפקידם של עורכי דין פליליים במרכז, בצפון, או בכל חלק אחר בארץ הוא לחקור את המקרה לעומק וללוות את הלקוח מתחילת פתיחת ההליכים נגדו ועד לסגירת התיק. עורך הדין הפלילי יכול לסייע ללקוח לפני ובמהלך החקירה המשטרתית למשל, בעודו מדריך אותו על טקטיקות החקירה של חוקרי המשטרה, מוודא כי הלקוח מוכן ויודע על אילו שאלות לענות וממה להימנע, וכן, בודק כי החקירה נעשית בהתאם לחוקים הרלוונטיים ושהחשוד מקבל את מלוא זכויותיו גם במעמד החקירה.

    תפקידם וחשיבותם של עורכי דין פליליים במרכז, או בכל אזור אחר בארץ

    דוגמא נוספת לחלק מהפעולות אותן מבצע עורך דין יכולה להיות במקרה בו הוכנסתם למעצר בעקבות ההאשמות, אז נמצאים עורכי דין פליליים במרכז העניינים כאשר הם נלחמים בנחישות לשחרר אתכם או להשיג חלופה טובה יותר עבורכם כמו שחרור על תנאי או מעצר בית. גם במידה בה תמו ההליכים נגדכם והתיק נסגר, חשוב להסתייע בעזרתו של עורך דין לסגירת התיק בצורה נכונה. במידה והתיק נסגר מכל סיבה אחרת שאינה חוסר אשמה, הרישום הפלילי ישאר במאגרי המשטרה ועלול להשפיע על חייכם בעתיד, ולגרור לכך שתצטרכו להגיש בקשה לשינוי סגירת עילת תיק על מנת למחוק אותו. סיוע של עורך דין כבר בשלבי ההליכים עצמם, מונעת את הצורך בכך.

    הבטיחו את החופש שלכם ופנו אל עורך דין מיומן

    דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון בעת עבודה עם עורך דין היא פנייה אל עורך דין שהוא גם ליטיגטור, על מנת שיוכל לייצג אתכם במידה והתיק מגיע לכדי דיון בבית המשפט. אם אתם זקוקים לעזרת עורכי דין פליליים במרכז בעלי ניסיון מוכח של שנים ארוכות, פנייה אל משרד עורכי דין אליאב פנקס היא הפתרון עבורכם. המשרד מתמחה במתן ייעוץ משפטי מקצועי ואיכותי ומציע גם שירותי ליטיגציה משפטית מובילים. המשרד חרט על דגלו לסייע ללקוחותיו להשיג את הפתרון האפשרי הטוב ביותר, תוך מתן ליווי מקיף, יחס אישי ומזמין וכמובן, שקיפות וזמינות גבוהה כדי להבטיח ללקוח שהמקרה שלו נמצא בידיים טובות.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין

      תפריט נגישות