לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין מעצר

    שחרור ממעצר

    כאשר מתבצע פשע, למשטרה יש מספר דרכים למצוא את האשמים. מעצר ימים הוא הליך שגרתי בעת מציאת חשודים בביצוע הפשע והוא נועד למנוע מהם לשבש את זירת הפשע והראיות שנותרו בה, לברוח ולהתחמק מעונש, או למנוע מהם להוות סכנה לציבור. מעצר ימים לרוב נמשך כ-24 שעות, אך עם זאת, בהתאם לחומרת העבירה ובמידה ובית המשפט מוצא זאת לנכון, את המעצר ניתן להאריך עד ל-30 יום נוספים ולעיתים אף יותר. עם סיוע של עורך דין מעצר ניתן להשיג על החלטות אלה ולהימנע מריצוי ימי מעצר ממושכים מאחורי סורג ובריח, שכן, עורך הדין יכול למצוא דרכים חוקיות לשחרר אתכם ממעצר או להביא לאלטרנטיבה טובה יותר כמו מעצר בית או מעצר על תנאי.

    מהו תפקידו של עורך דין מעצר?

    המעצר משפיע בצורה ישירה וקשה על החשוד ולעיתים, נועד כדי לערער את מצבו ולשבור אותו מבחינה נפשית על מנת שיודה באשמה מהר יותר. מכיוון שעם עזרה של עורך דין מעצר יכול להימנע, להתקצר או להתחלף באפשרות אחרת, כדאי לפנות לעזרה משפטית גם כדי לא להחמיר את גזר הדין או למנוע התפתחות לרעתכם בהליכים בעודכם נמצאים במעצר. ככלל, לא כדאי לעבור תהליך זה ללא סיוע משפטי, מהסיבה שעורך הדין יכול לסייע ולהביא להקלות גם בשלבים האחרים של ההליכים. לדוגמא, עורך הדין מספק הנחיות ועצות לנאשם לפני חקירה משטרתית וכן, בוחן את כל ההליכים שנעשו נגדו כדי לוודא אם נעשו באופן חוקי או לא.

    סיוע משפטי חשוב והכרחי

    לסיכום, עורך הדין מסייע רבות בעת האשמה בפלילים – בעזרת עורך דין מעצר יכול להיעשות בתנאים מגבילים כמו שחרור החשוד ממעצר בתנאי שהוא לא יצור קשר עם מעורבים בתיק, ישמור על מרחק מהם, שחרור ממעצר תמורת סכום כספי מסוים ועוד. עורך הדין מסייע בשלב החקירה המשטרתית ולעיתים יכול להביא לביטול או מחיקת ההאשמות נגדכם טרם תחילת ההליכים. כמו כן, עורך הדין נמצא שם גם לתמיכה נפשית ורגשית בכם ובבני משפחתכם. פנייה אל עורך דין מוביל בתחום הפלילים כמו משרד עורכי דין אליאב פנקס, אשר מתמחה גם בליטיגציה וגם בדין הפלילי, יכול להבטיח את השקט הנפשי שלכם. עם ניסיון מוכח ושירות מעולה, המשרד מציע ליווי וייצוג משפטי איכותי כדי להביא אתכם לתוצאות הטובות ביותר שניתן להגיע אליהן.

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין

      תפריט נגישות