לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין חוזה שכירות

    חוזה הוא מסמך מחייב בין שני צדדים או יותר בו נערך הסכם מסוים בין הצדדים. לרוב חוזה שכירות בעל תוקף משפטי, למעט מקרים מסוימים חוזה יכול להיערך בעל פה או בכתב, ולהתבצע בין חברים, בני משפחה, שותפים לעסק, מעביד ועובד וכדומה. ככלל אצבע, תמיד רצוי לתקף חוזה מבחינה משפטית כך שבמקרה בו אחד הצדדים יפר את תנאי העסקה הרשומה בחוזה, תוכלו לפנות לערכאות המתאימות לקבלת סיוע  משפטי. ניתן לערוך, בסיוע של עורך דין חוזה שכירות למשל, חוזה העסקה, חוזה מכר ועוד. במקרים של חוזה המערב החלפת נכס נדל״ני תמורת כסף כמו חוזי שכירות ועסקאות מכר, עסקאות אלו לרוב נעשים בין זרים ולכן, מעורבות של צד שלישי ללא אינטרסים חיצוניים כמו עורך דין מקרקעין, יכולה לסייע לשני הצדדים לקבל את מבוקשם.

    למה חשוב לערוך עם עורך דין חוזה שכירות או הסכם מכר

    כאשר מנסחים בעזרת עורך דין חוזה שכירות, הוא מיטיב גם עם השוכר וגם עם המשכיר. המשכיר מבהיר את כל התנאים בהם צריך המשכיר לעמוד כאשר הוא שוכר את הדירה, ואילו השוכר יודע בדיוק מה מצופה ממנו ויכול להחליט אם התנאים הללו מקובלים עליו או לא. עורך דין ידאג לבצע בדיקה מקדימה לעניין המסוגלות הכספית של השוכר, יבטיח שהתשלומים השוטפים עבור שכ"ד ישולמו כנדרש ושיומצאו הערבים והבטחונות הנדרשות שיש לכלול בהסכם השכירות. עזרתו של עורך דין חשובה במיוחד גם בעסקאות מכר, שכן, עורך הדין יכול לוודא כי הנכס אכן רשום בטאבו על שם המוכר ושאין חובות הרשומים על הנכס. אם קונה הדירה, שכנראה אין בבעלותו יותר מדירה אחת או שאין בבעלותו דירה בכלל, רוכש אותה מקבלן, אזי הוא נמצא בעמדת נחיתות אל מול הקבלן שמוכר דירות רבות ועורך הדין יכול לסייע להשוות בין הצדדים. עורך הדין יכול לוודא כי ישנה ערבות מסוימות לקבלת הדירה, וכך במידה והקבלן פושט רגל, הקונה אינו נשאר ללא תמורה כלל והעורך דין ידאג להבטיח את כספי הקונה ויטפל באינטרסים שלו מול כל הגורמים הרלוואנטיים.

    סיוע עורך דין מקרקעין

    לסיכום, סיוע משפטי הוא חשוב והכרחי בכל סוג של הסכם או חוזה, בין אם אתם מנסחים עם עורך דין חוזה שכירות, הסכם מכר, או חוזה העסקה. מחפשים עורך דין מקרקעין מקצועי ומוביל שישלים עבורכם את כל האזורים האפורים בעסקאות הקשורות לנדל״ן? משרד עורכי דין אליאב פנקס מציע את שירותיו בתחום דיני המקרקעין ומעניק ללקוחותיו עזרה משפטית בכל תחומי המקרקעין כמו עסקאות מכר, ניסוח ומעבר על חוזי שכירות, בדיקת רישום בטאבו ובמנהל ועוד. פנו עוד היום לקבלת שירות איכותי, מקצועי ומהימן ממשרד עורכי דין מוביל בתחום.

     

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין

      תפריט נגישות