לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    ביטול כתב אישום

    פתיחת תיק פלילי יכולה לקרות ממגוון סיבות ואינה בהכרח מתרחשת רק בעקבות עבירה חמורה כמו עבירות הריגה. שימוש בסמים בצעירותכם או קטטה בבר שהסתיימה באישום פלילי, יכולים להשאיר כתם על מהלך חייכם גם שנים לאחר מכן. כאשר סוגרים תיק פלילי הסיבה לסגירתו תהיה אחת משלוש עיקריות – חוסר ראיות, כלומר, התיק נסגר מסיבה שלא מצאו מספיק ראיות להמשך ההליכים; חוסר עניין לציבור, מסיבה זו, התיק נסגר עקב חוסר סיבה מספקת להעמדה לדין; חוסר אשמה, במסגרתה, החשוד נמצא חף מפשע והתיק נסגר עקב חוסר האשמה שלו בביצוע העבירה. עם זאת, סיוע של עורך דין יכול להוביל למחיקה או ביטול כתב אישום או חזרה מהם טרם הגשת כתב האישום.

    כיצד מגיעים לכדי ביטול כתב אישום

    עורך הדין יכול לסגור את התיק מהר יותר מכפי שנוכל לבצע זאת עצמאית, גם אם איננו אשמים. לדוגמא, עורך הדין יכול לברר אם ההליכים נעשו כשורה ולפי החוק – אם הנאשם לא קיבל את מלוא זכויותיו, כמו הזכות להתייעצות או הזכות לשימוע בעת חקירתו או עצירתו, ההליכים נגדו יכולים להיות פסולים מבחינה חוקית ונתונים אלו יכולים לשמש על מנת לשכנע את הצד התובע לחזור בו מכתב האישום, ובכך לפעול למען ביטול כתב אישום או צורה אחרת של נקיטת הליכים נגד הנאשם, כמו הסדר מותנה. כמו כן, עורך הדין יכול גם כן להגיע למצב בו כתב האישום מבוטל, גם אם ישנה התנגדות לביטול כתב האישום, על ידי שימוש בטענות כמו ההגנה מן הצדק.

    אל תשאירו את התיק שלכם לידי הגורל

    הוגש נגדכם כתב אישום? אל תישארו לבד. משרד עורכי דין מוביל בתחום הפלילים כמו משרד עורכי הדין אליאב פנקס יכול לקצר את ההליכים עבורכם ולפעול למען ביטול כתב אישום טרם ניהול המשפט הפלילי נגדכם. עם התמחות בפלילים ובתחום הליטיגציה, פנייה אל המשרד מבטיחה שנוכל לנהל את התיק שלכם על הצד הטוב ביותר, גם אם יגיע לבית המשפט. סמכו על הניסיון המוכח שלנו, והבטיחו לעצמכם שקט נפשי – פנו עכשיו לקבלת ייעוץ משפטי איכותי ומקצועי.

     

    לקביעת פגישת ייעוץ

    השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין

      תפריט נגישות