לקביעת פגישת ייעוץ

השאירו את פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם

    צוואה בפני עורך דין

    צוואה בפני רשות

    חוק הירושה בישראל קובע מספר סוגי צוואות תקפות שאפשר לערוך: צוואה בעל פה, צוואת שכיב מרע, צוואה בפני רשות, צוואה בעדים, צוואה בכתב יד. קיימים הבדלים בין כל אחת מהצורות, דרך המלך היא צוואה בפני עורך דין.

    מהי צוואה בפני עורך דין?

    אי אפשר לצפות מראש את החיים, ומסיבה זו, חשוב תמיד להיות מוכנים לכל מקרה. במידה והגעתם לגיל בו צברתם נכסים, או שבחזקתכם נמצאים ילדים קטינים, מבוגרים חסרי ישע או קרובים בעלי צרכים מיוחדים שזקוקים לאפוטרופוס, עריכת צוואה היא חיונית כדי להבטיח את ביטחונם ורווחתם, כמו גם את חלוקת נכסיכם באופן המתאים לכם ולא לבית המשפט. כאשר אתם עורכים צוואה בפני עורך דין, הצוואה תהיה קשה יותר לביטול ולערעור עליה, כמו גם, היא תיכתב בשפה משפטית שהיא חד משמעית ואינה משתמעת לשתי פנים, כך שהרצונות שלכם יבוצעו באופן מדויק, ובהכרח לפי הכתוב בה.

    החשיבות של עריכת צוואה בפני עורך דין

    משפחות מגיעות בצורות שונות ולא תמיד לפי ההגדרה המשפטית. במידה ולא תנסחו צוואה, קרובי המשפחה מהדרגה הראשונה שנמצאים בחיים יקבלו את רכושכם, החלטה שלא תמיד מתאימה לכל אחד. עריכת צוואה היא חשובה במיוחד במידה והייתם מעוניינים שחלק מהרכוש והנכסים שלכם יועברו דווקא לחברים או שותפים, ילדים של בני זוג או של אחים ואחיות, בני דודים וכדומה, ולא קרובי המשפחה שלכם מדרגה ראשונה. במידה ויש מספר מוטבים אשר ברצונכם לחלק להם נכסים מסוימים, גם אז חשוב לערוך צוואה שתפרט את חלוקת העיזבון בהתאם לבקשתכם. כמו כן, מלבד ניסוח צוואה בפני עורך דין, ישנם מסמכים חשובים אחרים שהוא יכול לעזור לכם לנסח. מסמך ייפוי כוח מתמשך למשל, יכול למנות אדם, או מספר אנשים קרובים אליכם כמיופי כוח.

     

    קידום עורכי דין קידום עורכי דין

    תפריט נגישות